Tips για να περιορίσουμε τη ζάχαρη στη διατροφή των παιδιών

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

Τα παιδιά αναπόφευκτα τα παιδιά θα αναζητήσουν τη γλυκιά γεύση και σίγουρα δεν υπάρχει τίποτα το κακό στο να απολαμβάνουν πού και πού μια μπάλα παγωτό ή μια σοκοφρέτα.

Ωστόσο, πολλές φορές τα μικρά μας μάς δίνουν την εντύπωση ότι θα μπορούσαν να τρέφονται αποκλειστικά με ζαχαρωτά και σοκολάτες.

Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν ως γονείς προκειμένου να μειώσουμε τη ζάχαρη στη διατροφή των παιδιών μας;

Το να απαγορεύουμε στο παιδί τα γλυκά δεν είναι μια αποτελεσματική τακτική, καθώς έτσι το παιδί απλά θα τα επιθυμεί ακόμη περισσότερο. Οι λιχουδιές θα είναι πάντα και παντού σε όλη τη ζωή του παιδιού, επομένως το ζητούμενο είναι να το μάθουμε να τις απολαμβάνει με μέτρο. Και αυτό το πολύτιμο μάθημα δεν μπορεί να το πάρει αν τα γλυκά είναι απαγορευμένα στο σπίτι μας.

  • Επιλέγουμε τα κατάλληλα δημητριακά πρωινού, όπως δημητριακά ολικής άλεσης τα οποία περιέχουν λιγότερο από 5 γρ. σακχάρων στη μερίδα. Εναλλακτικά προτιμάμε τη βρώμη, στην οποία μπορούμε να προσθέσουμε ξηρούς καρπούς και φρούτα τα οποία χαρίζουν μια πιο γλυκιά γεύση.
  • Αποφεύγουμε τα σνακ που περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης (π.χ. μπισκότα, κέικ, σοκολάτες, κρουασάν) και προτιμάμε πιο υγιεινές εναλλακτικές, όπως φρέσκα φρούτα, ανάλατους ξηρούς καρπούς, γιαούρτι, λαχανικά. Μάλιστα, μπορούμε να συμπεριλάβουμε και τα παιδιά στην παρασκευή και προετοιμασία των σνακ.
  • Φυλάμε τα γλυκά σε μη ορατό σημείο για τα παιδιά. Καλύτερα είναι να έχουμε ένα μπολ με φρούτα πάνω στο τραπέζι αντί για ένα μπολ με σοκολατάκια ή μπισκότα.
  • Μαθαίνουμε να διαβάζουμε τις ετικέτες τροφίμων, καθώς πολλές φορές η ζάχαρη «κρύβεται» με άλλες ονομασίες. Ονομασίες που υποδεικνύουν την εμφάνιση ζάχαρης είναι: μαλτόζη, σουκρόζη, σιρόπι αραβοσίτου υψηλής φρουκτόζης, μελάσα, ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, σιρόπι, μέλι, συμπυκνώματα χυμού φρούτων.
  • Προσπαθούμε να μειώσουμε στο μισό τη ζάχαρη που χρησιμοποιούμε σε διάφορες συνταγές.
  • Προκειμένου να κρατήσουμε τα παιδιά ενυδατωμένα επιλέγουμε το νερό και το γάλα και αποφεύγουμε τα αναψυκτικά, τα φρουτοποτά και τα ενεργειακά ποτά, τα οποία δεν περιέχουν άλλα θρεπτικά συστατικά.

Themakriti

Η ομάδα του themakriti σας φέρνει καθημερινά όλες τις τελευταίες έγκυρες ειδήσεις

Αφήστε το σχόλιο σας

Ετικέτες

Μοιραστείτε το άρθρο

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on tumblr

Ακολουθήστε μας

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Με την αποστολή του email σας αποδέχεστε τους Όρους & Προϋποθέσεις καθώς και την Πολιτική Απορρήτου του Themakriti.gr