Ποιες τροφές ενισχύουν το μυαλό μας;

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

Η διατροφή μας επηρεάζει όχι μόνο το σώμα μας, αλλά και τις σκέψεις, τη συμπεριφορά, ακόμη και τη διάθεσή μας. Επομένως, είναι σημαντικό να έχουμε μια καθημερινή διατροφή που τροφοδοτεί το σώμα και το μυαλό μας με όλα εκείνα τα απαραίτητα συστατικά που θα μας βοηθήσουν να αντεπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας. Ας δούμε λοιπόν ποιες τροφές φαίνεται να ενισχύουν το μυαλό μας.

Ποιες τροφές ενισχύουν το μυαλό μας;

Υδατάνθρακες

Η γλυκόζη είναι το κύριο καύσιμο του εγκεφάλου, συμβάλλει στην παραγωγή της σεροτονίνης και συμμετέχει στη διατήρηση και την ενίσχυση της μνήμης. Επομένως, η διατροφή μας πρέπει να περιέχει καλές πηγές υδατανθράκων (κυρίως σύνθετων αλλά και απλών), όπως μέλι, μαύρο ψωμί, πατάτα, καστανό ρύζι και ζυμαρικά ολικής άλεσης.

Ψάρια και θαλασσινά

Είναι πλούσια στη βιταμίνη Β12, η οποία είναι απαραίτητη για τον σχηματισμό των ερυθροκυττάρων και τη μεταφορά οξυγόνου στον εγκέφαλο. Επίσης, ειδικά τα λιπαρά ψάρια (σολομός, πέστροφα, τόνος) και τα θαλασσινά αποτελούν εξαιρετικές πηγές ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία φαίνεται από μελέτες ότι ενισχύουν τη μνήμη και προστατεύουν τα εγκεφαλικά κύτταρα από βλάβες.

Φρούτα και λαχανικά

Τα αντιοξειδωτικά που εντοπίζονται σε αυτές τις τροφές φαίνεται ότι μπορούν να βελτιώσουν τη μνήμη μας, καθυστερώντας τη γήρανση στον εγκέφαλο. Φροντίζουμε λοιπόν να γεμίζουμε το μισό μας πιάτο με λαχανικά σε κάθε γεύμα και να τρώμε τουλάχιστον 2-3 φρούτα την ημέρα.

Γαλακτοκομικά προϊόντα

Η πρόσληψη επαρκούς ποσότητας βιταμινών του συμπλέγματος Β συμβάλλει στην προστασία από συγκεκριμένα νευρολογικά προβλήματα και στην ενίσχυση της μνήμης. Το γάλα και το γιαούρτι περιέχουν βιταμίνες Β12, Β6 και δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή μας.

Δημητριακά ολικής άλεσης

Τα δημητριακά ολικής άλεσης μας χαρίζουν ενέργεια και μας τροφοδοτούν με πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εγκεφαλική λειτουργία και τη μνήμη.

Νερό

Ακόμη και μια μικρή αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει αδυναμία συγκέντρωσης και απόδοσης. Επομένως, πρέπει καθημερινά να προσλαμβάνουμε επαρκή ποσότητα υγρών, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην κατανάλωση νερού, φυσικών χυμών φρούτων και λαχανικών.

Themakriti

Η ομάδα του themakriti σας φέρνει καθημερινά όλες τις τελευταίες έγκυρες ειδήσεις

Αφήστε το σχόλιο σας

Ετικέτες

Μοιραστείτε το άρθρο

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on tumblr

Ακολουθήστε μας

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Με την αποστολή του email σας αποδέχεστε τους Όρους & Προϋποθέσεις καθώς και την Πολιτική Απορρήτου του Themakriti.gr