To επικοινωνιακό έργο που σχεδίασε ο Δήμος και υλοποίησε μαζί με την εταιρία
επικοινωνίας Debrief, πέτυχε αύξηση κατά 30% στις υιοθεσίες κατά το έτος 2022
και αφορούσε στη δημιουργία της ταυτότητας του Κυνοκομείου, ενημερωτικής καμπάνιας
με τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ και στην προβολή μέσω των Μέσων Κοινωνικής
Δικτύωσης (Social Media). Επίσης, δημιουργήθηκε και ενημερωτικό έντυπο καθώς και
ειδικός διαδικτυακός τόπος (www.animals.heraklion.gr) που περιλαμβάνει όλα τα διαθέσιμα
σκυλάκια, προς υιοθεσία, του Κυνοκομείου.
Το Βραβείο παρέλαβε εκ μέρους του Δήμου Ηρακλείου η Αντιδήμαρχος Διοικητικών και
Οικονομικών Υπηρεσιών Μαρία Καναβάκη η οποία δήλωσε σχετικά: «Η διαχείριση των
αδέσποτων ζώων από τους Δήμους είναι ένα θέμα σύνθετο. Η Τοπική Αυτοδιοικηση έχει την
ευθύνη, χωρίς όμως να της δοθούν οι απαιτούμενοι πόροι και το απαραίτητο προσωπικό.
Ταυτόχρονα είναι και ένα θέμα ευαίσθητο. Εμείς στοχεύσαμε στην καλλιέργεια της
φιλοζωίας και επικεντρωθήκαμε στην προσπάθεια ενίσχυσης της υιοθεσίας αδέσποτου, με
θετικά αποτελέσματα. Ευχαριστώ τους εργαζόμενους του Δήμου Ηρακλείου, τα σωματεία
και τους εθελοντές για τη συνεργασία μας. Αυτή η επιβράβευση μας δίνει δύναμη να
συνεχίσουμε, γιατί τα ζώα έχουν ψυχή κι εμείς πρέπει να είμαστε “η φωνή που δεν έχουν”».