Ξεχωριστή παρουσία με δικό τους περίπτερο, στον χώρο του εναλλακτικού τουρισμού, είχαν στην μεγάλη έκθεση τουρισμού ΙΤΒ στο Βερολίνο οι Περιοχές UNESCO Κρήτης (Σαμαριά-Ψηλορείτης-
Στο πλαίσιο του ίδιου έργου (Branding Περιοχών UNESCO Κρήτης που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κρήτης) υλοποιείται ήδη η στρατηγική συνεργασία με το National Geographic με σειρά στοχευμένων καταχωρήσεων στη διεθνή έκδοση του περιοδικού, προβολή βίντεο στο τηλεοπτικό του κανάλι καθώς και δύο εκτεταμένες διαδικτυακές καμπάνιες προβολής των 4 Περιοχών UNESCO Κρήτης, οι οποίες μέτρησαν περισσότερες από 9 εκατομμύρια εμφανίσεις σε Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία, μέσα από την ιστοσελίδα και τα social media του National Geographic (https://www.
Ταυτόχρονα μέσα από την διαδικτυακή πύλη (www.unescositesincrete.gr ), την δημιουργία έντυπου και οπτικοακουστικού υλικού για τις 4 περιοχές καθώς και σειρά από άλλες δράσεις προβολής που θα ακολουθήσουν θα ενισχύεται διαρκώς η ενιαία ταυτότητά τους ως αντιπροσωπευτική μίας Κρήτης αυθεντικής, γεμάτης από εναλλακτικές δραστηριότητες και προσωποποιημένες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες της ενδοχώρας του νησιού.
Το περίπτερο των Περιοχών UNESCO Κρήτης στο Βερολίνο στελέχωσαν εκπρόσωποι των περιοχών (Μαρία Κολενδριανού από το Γεωπάρκο Ψηλορείτη, Θεανώ Βρέντζου από το Απόθεμα Βιόσφαιρας των Αστερουσίων, Ελευθερία Κουμεντάκη από το Γεωπάρκο Σητείας) οι ειδικοί σύμβουλοι της Περιφέρειας Κρήτης Δημήτρης Μιχελογιάννης και Ήρα Βουτσαλά , τα στελέχη από την ΕΥΔ Προγράμματος «Κρήτη» Ευαγγελία Φραγκιαδουλάκη και Ελένη Μαστοράκη, η αντιπρόσωπος του National Geographic Ιζαμπέλλα Χριστοδούλου, ο εκπρόσωπος του Δήμου Σητείας Σταύρος Κεφαλας όπως και ο Φοίβος Τσαραβόπουλος της Paths of Greece που έχει αναλάβει την μελέτη για την δημιουργία πεζοπορικών διαδρομών στις περιοχές καθώς και οι Πέτρος και Κωνσταντίνος Σοφικίτης δημιουργοί του φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού προβολής των 4 περιοχών. Συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν με σειρά εκπροσώπων φορέων από το εξωτερικό καθώς και με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη, την Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλο της Marketing Greece,τον Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Γιάννη Ανδρουλάκη, tour operators εναλλακτικού τουρισμού και ΜΜΕ εξωτερικού.
Όπως δήλωσε ο Αντιπεριφερειαρχης Τουρισμού κ. Κυριάκος Κώτσογλου: “Η Κρήτη, για να αναδείξει όλα τα ασύγκριτα πλεονεκτήματα της στον Τουρισμό, πρέπει να “ξεδιπλώσει” τη σαιζόν της στο χώρο, το χρόνο και τις θεματικές μορφές Τουρισμού της. Και οι περιοχές UNESCO που διαθέτει είναι η πιο υπέροχη και Παγκόσμια κληρονομιά της για να το πετύχει”. Τέλος στο πλαίσιο της έκθεσης συμφωνήθηκε με εκπροσώπους της UNESCO και της Google η περαιτέρω στοχευμένη προβολή των 4 Περιοχών UNESCO Κρήτης μέσα από την διαδικτυακή πλατφόρμα Google Arts & Culture.